З метою формування уявлення про різноманітність культурних рослин у природі, виховання дбайливого ставлення до рослин, естетичного сприйняття рослинного світу та за рішенням методичної координаційної ради класних керівників початкової школи, яка в 2017/2018 н.р. працює над науково-методичною проблемою «Формування ціннісного ставлення до природи в умовах сучасного процесу виховання початкової школи», вчителем 3-Г класу Кутас Наталею Анатолівною було продемонстровано проектну роботу на тему: «Культурні рослини».

Протягом декількох уроків природознавства діти збирали матеріал та готувались до такої об’ємної, але дуже цікавої роботи. Своїми руками учні зробили магнітики на дошку у формі овочів та ягід, підготували багато малюнків та робіт з природного матеріалу з даної теми, а учениця Захаревич Мирослава разом з батьками підготувала свій власний проект в техніці scrapbooking «Культурні рослини. Пшениця». В завершення проектної роботи діти переглядали мультфільми та провели вікторину про культурні рослини.

Дубська Н.В.

Формування ціннісного ставлення до природи методом проектної діяльності у школі №1

Формування ціннісного ставлення до природи методом проектної діяльності у школі №1

Формування ціннісного ставлення до природи методом проектної діяльності у школі №1

Формування ціннісного ставлення до природи методом проектної діяльності у школі №1

Формування ціннісного ставлення до природи методом проектної діяльності у школі №1

Увага! Тисни ТУТ!

Корисні посилання

mon

pedpresa

logo

logo odessa

Статистика

Он-лайн

На сайті 84 гостей та користувачі відсутні

Офіційно

Андрій Абрамченко – міський Голова Ізмаїла: «Розуміючи відповідальність за майбутнє підростаючого покоління, ми зобов'язані дати нашим дітям якісне і повноцінне дозвілля, навчити здоровому способу життя, допомогти реалізувати себе у навчанні, спорті, мистецтві, виховувати їх на прикладах високої моральності й патріотизму» 

Детальніше >>>

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна дитяча «гаряча лінія» Національна гаряча лінія

Календар

Фото

Scroll to top